نخست وزیر سوریه، گفت هیئت اعزامی دولت این کشور به کنفرانس ژنو 2 ، صدای ملت سوریه را به گوش همه جهانیان رساند و هیئت مخالفان خارج نشین را رسوا کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نخست‌وزیر سوریه گفت هیئت اعزامی دولت این کشور به کنفرانس ژنو دو ، صدای ملت سوریه را به گوش همه جهانیان رساند.

 وائل حلقی در جلسه دیشب هیئت دولت سوریه افزود هئیت رسمی سوریه در ژنو دو صدای ملت سوریه و حق دفاع از خودش در مقابل جنگ جهانی را با دیپلماسی محکم ، آرام و بر حق و با رسوا کردن طرف مقابل که از تروریسم حمایت می کند به گوش همه جهانیان رساند.

حلقی همچنین از انسجام بین هیئت اعزامی دولت سوریه به ژنو دو و رسانه های سوری تمجید کرد.

حلقی گفت : موفقیتهای دیپلماتیک و رسانه‌های سوری در سطح عالی بود و هیئت موسوم به هیئت ائتلاف ( مخالفان خارج نشین) را رسوا کردند. این هیئت از تروریسم و ریختن خون سوری‌ها و نابودی نهادهای کشور سوریه حمایت کرد.

حلقی به شتاب گرفتن روند آشتی ملی در کنار موفقیتهای بزرگ ارتش عربی سوریه در مقابله با گروههای تروریستی و بازگرداندن ثبات و امنیت به مناطق جدید اشاره کرد.

وی در زمینه اقتصادی نیز گفت تدابیر جدید به کاهش مجدد قیمت کالاهای اساسی منجر خواهد شد.

حلقی به فعالسازی خط اعتباری با ایران برای تقویت ذخایر راهبردی فرآورده های نفتی اشاره کرد و گفت شهروندان شاهد هستند که از ازدحام در مقابل پمپ بنزینها و نانوایی‌ها کاسته شده است.

"ولید معلم "وزیر خارجه سوریه نیز گزارش سیاسی کاملی را به هیئت دولت عرضه و به موفقیت‌های دیپلماسی سوریه در ژنو و توانایی اش در برملا کردن ماهیت جنگ جهانی علیه ملت سوریه اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حلقی ، هیئت ، اعزامی ، دولت ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار