عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن حملات ارتش صهیونیستی به شهر حدیده را محکوم و تاکید کرد که اقداماتی از این دست مانع حمایت از فلسطین نخواهد شد.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به حملات صهیونیست‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد: «حملات (رژیم) اسرائیل به شهر بندری حدیده عملیات نظامی در حمایت از مردم فلسطین را متوقف نخواهد کرد. در عوض، این عملیات تا پایان جنگ در غزه ادامه خواهد یافت». 

به گزارش الجزیره، این مقام انصارالله در شبکه اجتماعی ایکس هشدار داد: «رژیم صهیونیستی تاوان هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی را خواهد پرداخت و تنش‌ها افزایش می‌یابد». 

ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش اعلام کرد که در پاسخ به حمله روز گذشته انصارالله به تل‌آویو، شهر حدیده در یمن را هدف قرار داده است. شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد که حمله (رژیم) اسرائیل علیه انبار‌های نفت و یک نیروگاه در حدیده صورت گرفته است. محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در واکنش به این حملات گفت: «هدف از تجاوزات وحشیانه (رژیم) اسرائیل به یمن، تحت فشار قرار دادن ما برای توقف حمایت از غزه است، این رویایی است که محقق نخواهد شد. حمله اسرائیل تنها عزم مردم یمن و نیرو‌های مسلح دلاور را افزایش خواهد داد». 

جنبش حماس نیز به سرعت حمله (رژیم) اسرائیل را محکوم کرد. عزت الرشق، یکی از اعضای دفتر سیاسی این جنبش در بیانیه‌ای گفت: «بی‌تردید اشغالگران در آتشی که امروز در حدیده برافروختند، خواهند سوخت و جنایات فزاینده صهیونیست‌ها معادله را تغییر خواهد داد».

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار