شهردار منطقه 10 از رشد ده درصدی صدور پروانه های تجمیعی در 10 ماه اول سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرامزر عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که یکی از مشکلات منطقه وجود بافت های متراکم و فرسوده است گفت: بسترسازی مناسب برای مشارکت شهروندان در احیای بافت های فرسوده و تجمیع پلاک های ریزدانه از طریق راه اندازی دفاتر نوسازی در محلات و اعمال تخفیفات ویژه و جذب سرمایه گذار خصوصی فراهم شده و بر همین اساس در سال جاری 40 درصد از کل پروانه های صادره به صورت تجمیع پلاک بوده است.

وی به برخی تلاش های صورت گرفته برای نوسازی بافت های فرسوده در این منطقه اشاره و تاکید کرد: با توجه به راهنمایی و مشاوره ارائه شده به شهروندان برای اعطای تسهیلات ویژه حدود 73درصد از پروانه های صادره شده در محدوده مصوب بافت فرسوده بوده است و بالغ بر14 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون تخفیف اعمال شده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از 1200 مورد پروانه نوسازی به میزان 821520 مترمربع صادر شده که در مقایسه با تعداد پروانه صادره در مدت مشابه سال گذشته این رقم 2 برابر افزایش داشته است.

عظیمی با اشاره به این که، نوسازی و افزایش سرانه های مختلف خدماتی با همکاری و مشارکت شهروندان از الویت های اصلی منطقه است خاطر نشان کرد: در طراحی های انجام شده، افزایش سرانه ها پیش بینی شده و با اجرای آن ضمن احیای بافت های فرسوده بخشی از سرانه ها نیز تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدور ، رشد ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار