چهارمین جشنواره فروش فرش و تابلو فرش با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه از 22 بهمن لغایت 22 اسفند ماه سال 1392 در تبریز و شهرستانهای تابعه آذربایجان شرقی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: جشنواره فروش فرش دستبافت و تابلو فرش جزء جشنواره های فرهنگی با ماهیت اقتصادی بوده و باهدف تشویق مصرف کنندگان و خریداران و همچنین فروشندگان فرش و تابلو فرش برگزار میگردد.

عظمایی برگزاری موفق جشنواره های قبلی را حاصل مزیت ها و پتانسیلهای قالی دستباف استان در مقایسه با فرشهای ماشینی دانسته و گفت: با آموزش های مستمر کارشناسان اداره فرش و تشکلهای مربوطه در سطح استان ، اغلب فروشندگان قالی در تبریز ؛ مراغه اهر ؛ هریس ؛ مرند ؛ آذرشهر و سایر شهرستانها مشارکت فعالی در این زمینه داشته و تلاش مضاعفی برای شرکت در جشنواره به عمل آورده اند .

عظمایی اظهار امیدواری کرد متناسب با اهداف جشنواره از جمله معرفی فرش دستبافت ایران و یادآوری محسنات آن به مصرف کنندگان و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتریان ، دستاورد های مناسبی در جشنواره چهارم همانند سا لهای قبل حاصل گردد.

همچنین علی سلیمانی رئیس اداره فرش سازمان صنعت ؛ معدن و تجارت استان نیز در این خصوص اضافه کرد : با هماهنگی تشکلهای قالی استان مراحل برگزاری در ستاد چهارمین جشنواره فروش فرش و تابلو فرش برنامه ریزی شده و مقرر است از پتانسیلها و ظرفیت های تشکلهای فرش و حوزه های خبری در جهت شناساندن و معرفی بیشتر جشنواره بهره گیری شود و برابر دستور العمل مربوطه کمیته های تخصصی شامل کمیته اجرایی ؛ نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات و نیز کمیته تبلیغاتی نیز در جهت پربارتر شدن آن فعال شوند ./
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: جشنواره ، فرش ، تابلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.