مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌ نفتی گفت: در ده ماهه سال‌جاری 1.5 میلیارد لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در سطح منطقه همدان توزیع شد که از این میزان 23 درصد بنزین بوده است.

اصغر توفیقی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: استان همدان جز استان‌های سردسیر کشور است به‌ طوری که در سال‌جاری سرمای زیر 25 درجه را تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: در طی 10 ماهه سال‌جاری با برنامه‌ریزی به‌عمل آمده 1.5 میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در سطح استان همدان توزیع شده است که بر اساس این آمار 23 درصد بنزین، 3 درصد نفت سفید و 33 درصد نفت و گاز مابقی نفت کوره  بوده است.

توفیقی تأکید کرد: 550میلیون لیتر نفت کوره به نیروگاه همدان ارسال شد طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال نیز در بخش نیروگاه مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: ظرفیت موجود نیروگاه بالای 150 میلیون لیتر است چراکه توزیع سوخت به نیروگاه‌ها از اولویت اصلی این شرکت است همدان علاوه بر تأمین سوخت سطح منطقه به نیروگاه سنندج و زنجان نیز سوخت ارسال می‌کند.

توفیقی گفت: علاوه بر نیروگاه‌ها در تأمین مصرف سوخت کارخانجات سیمان و قند مشکلی نداشتیم علی‌رغم قطع گاز در این منطقه ما نفت کوره را به نرخ گاز طبیعی به کارخانجات در راستای حمایت از تولید و صنعت عرضه کردیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: تأمین سوخت حرارتی (نفت سفید) خانوارها در تمام نقاط سردسیر و صعب‌العبور تأمین شد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: در طی ده ماهه سال‌جاری آمار مکشوفه تحویلی نفت همدان 65 درصد کاهش داشته است که این امر مهم نشانگر تعامل بین دستگاه‌های مرتبط است که موفق شدیم قاچاق را در این منطقه کنترل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، نفت ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار