امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر قدرت ایران در حوزه نظامی، تصریح کرد: گزینه نظامی را که آمریکا علیه ایران بر روی میز می گذارد ، به درد همان روی میز می خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان،حجت الاسلام مهدی عربپور در خطبه های آیین وحدت بخش نماز جمعه ی کرمان با تبریک فرارسیدن یوم الله 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، از رشادتها و جانفشانی های مردم غیور و بصیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب تجلیل و خاطرنشان کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی همواره مدافع دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.

وی اسلام گرایی ناب محمدی(ص) را بهترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و افزود: هم اکنون دشمنان برای جلوگیری از این اسلام گرایی ، با حمایت از گروه های تکفیری می خواهند چهره اسلام را خونریز و جنگ طلب نشان دهند.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.

حجت الاسلام عربپور عزت و کرامت را دستاورد دیگر انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان و تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا می گوید آنچه ایران را به پای میز مذاکره کشانده ، تحریم بوده است اما اوباما کاملا در اشتباه است و نمی داند ملت ایران هرگز عزت خویش را به تکه نانی از دست نمی دهد.

خطیب نماز جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرامین گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی ،تأکید کرد: باید اقتصاد مقاومتی را در برنامه ها قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به واکنش وزیر امور خارجه کشورمان به صحبت های مسئولان آمریکایی در رابطه با توافقنامه هسته ای ژنو افزود: پاسخ وزیر امور خارجه ایران نشان دهنده این است که ملت ایران هرگز از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید.

حجت الاسلام عربپور همچنین به سفر اخیر "جک استرا" به ایران و بازدید وی از زیر ساخت های شهری تهران اشاره کرد و گفت: جک استرا در بازدید از پیشرفت های عظیم در زیر ساخت های شهری تهران بزرگ ، آن را از بهترین پایتخت های دنیا دانست./


برچسب ها: حقوق ، دفاع ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.