یک مرد یکی از سیاستمداران محلی حزب دموکرات مسیحی آلمان را در شهر هسن آلمان مورد هدف گلوله قرار داده و سپس خود را به قتل رساند. این فرد مظنون 56 ساله جلوی چشم پلیس به سر خود شلیک کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه آلمانی "اوزنابروکر سایتونگ"، بر اساس اطلاعات خبرگزاری آلمان و گزارش‌های مطبوعاتی فرد قربانی مدت طولانی از سیاستمداران محلی حزب دموکرات مسیحی آلمان بوده است و تحقیق کنندگان درباره این جنایت سه شنبه بعد از ظهر هویت این سیاستمدار را تایید کردند. به گزارش دادستان و پلیس آلمان انگیزه و دلایل این قتل هنوز مشخص نیست.

 به گفته دادستان "گیسن" آلمان این سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان دوشنبه شب با جراحت های بسیار سخت در پارکینگ منزلش پیدا شد و همه تلاش ها برای نجات دادن جان وی بی نتیجه ماند و وی کشته شد. کالبد شکافی نشان داد که وی دوبار مورد هدف گلوله قرار گرفته است. قاتل وی که یک مظنون 56 ساله بود سریعا از طرف پلیس پیدا شد.

پلیس توانست منزل فرد مظنون را پیدا کند اما وی در خانه‌اش نبود. این مرد 56 ساله در شب سه شنبه ناگهان جلوی خانه‌اش و در حالی که سلاحی در دست داشت ظاهر شد و با شلیک گلوله‌ای در سرش جلوی پلیس خود را به قتل رساند.

این حادثه شوک عمیقی را به سیاستمداران حزب دموکرات مسیحی مرکل که از احزاب مهم دولت ائتلافی است وارد کرد.

انتهای پیام/  
برچسب ها: بین الملل ، آلمان ، ترور ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار