عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نشست امشب کمیسیون آموزش با وزیر آموزش و پرورش گفت: نمایندگان از پاسخ‌های وی قانع نشدند.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات نشست امشب (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آقامحمدی نماینده مردم لرستان سوالاتی را از وی داشت، به همین جهت فانی در جمع اعضای کمیسیون حاضر شد.  
 
وی ادامه داد: سوال آقامحمدی در خصوص انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان بوده است که به اعتقاد وی فرد انتخاب شده سابقه همراهی با جریان فتنه را دارد و این انتصاب تنها به دلایل سیاسی بوده است.  
 
طبیب‌زاده با اشاره به پاسخ‌های فانی گفت: وزیر آموزش و پرورش پاسخ‌های خود را در این خصوص ارائه کرد اما نهایتا آقامحمدی قانع نشد، بنابراین طرح سوال از فانی به صحن علنی مجلس برده می‌شود.  
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به سوال دیگر نمایندگان از فانی مبنی بر عدم توانایی دانش‌آموزان در درک مطالب انگلیسی و عربی علی‌رغم خواندن آن در چند سال دبیرستان اظهار کرد: دکتر نظری مهر از اعضای کمیسیون آموزش در این خصوص سوالی را مطرح کردند و مقرر شد که به وزیر آموزش و پرورش فرصت بیشتری داده شود تا وی بتواند نقطه نظرات خود را در زمینه مذکور پیاده کند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: نوری ، نماینده ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار