وقتی که تشابه نام خانوادگی باعث سوء‌تفاهم شد/

لطفا در نقل خاطرات از چهره‌های سیاسی "اسم کوچک" هم ذکر شود!

نقل خاطره محسن رفیقدوست از فروزنده که شنبه شب در نشست جامعه اسلامی مهندسین مطرح کرده بود، نگرانی عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی را تا آنجایی کشاند که چندی بعد تکذیبیه‌ای را منتشر کرد اما .....

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ شامگاه شنبه (پنجم بهمن ماه) نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با حضور محمدرضا باهنر و "محسن رفیقدوست" برگزار شد.

رفیقدوست، وزیر سپاه دوران دفاع مقدس در این نشست به بیان خاطرات مختلفی از جمله سفر خود با مقام معظم رهبری، استعفای سعیدی‌کیا در زمان دولت نهم و نظر مقام معظم رهبری در اینباره پرداخت.

رفیقدوست در بخشی از سخنان خود با نقل خاطره‌ای از گفتگو با فروزنده گفت: فروزنده به من گفت "آخر سال سوم نزد احمدی‌نژاد رفتم و به وی گفتم چرا با روحانیت و مراجع بد هستی؟" گفت "آن‌ها به چه دردی می‌خورند؟ اوضاعشان که روبه‌راه است و شکمشان سیر، من در دور دوم کارد را می‌گذارم کمر کیک".

پس از گذشت چند ساعت از انتشار این خبر در رسانه‌های خبری، عصر روز گذشته ( 6 بهمن‌ماه) جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار جوابیه‌ای به اظهارات رفیق دوست واکنش نشان داد و  هرگونه دیدار میان قائم مقام این جمعیت با محسن رفیق دوست را تکذیب کرد.

در متن جوابیه روابط عمومی جمعیت ایثارگران آمده بود: لطف الله فروزنده (قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی) تاکنون هیچ ملاقات حضوری و غیر حضوری با آقای محسن رفیقدوست نداشته است و ایشان به شدت این ملاقات و محتوای منتسب شده به خود را تکذیب می‌کند.

درست پس از چند ساعت از انتشار این خبر نگذشته بود که دفتر محسن رفیقدوست با انتشار نامه‌ای توضیحاتی را پیرامون سخنان شب گذشته خود در جلسه جامعه مهندسین اعلام کرد.

دفتر محسن‌رفیقدوست‌ در پاسخ به نامه تکذیبه جمعیت ایثاگران انقلاب اسلامی آورد: 

احتراما عطف به تکذیبیه روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیرامون اظهارات آقای محسن رفیق دوست، به اطلاع می رساند که متن مصاحبه اشاره به جناب آقای محمد فروزنده رییس بنیاد مستضعفان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته و بر خلاف برداشت آن تشکل، اشاره ای به آقای لطف الله فروزنده (قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی) نداشته است.

و بدین ترتیب سوء تفاهم به وجود آمده که برخاسته از تشابه نام خانوادگی بود، حل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار