با حضور جمعي از پيشكسوتان دفاع مقدس؛

مراسم ميثاق با شهدا برگزار شد

مراسم ميثاق با شهدا و گردهمايي فرماندهان،‌بازنشستگان و پيشكسوتان معاونت آماد و پشتيباني سپاه همزمان با دفاع مقدس و سالروز شكست حصر آبادان با حضور فرمانده سابق لشكر 27 محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران مراسم گردهمايي فرماندهان، بازنشستگان و پيشكسوتان معاونت آماد و پشتيباني سپاه در قطعه 29 شهداي بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.  
 
در اين مراسم كه با عنوان ميثاق با شهدا و همزمان با هفته دفاع مقدس سالروز شكست حصر آبادان برگزار شد سردار محمد كوثري فرمانده سابق لشكر 27 محمد رسول الله(ص) به سخنراني پرداخت و با ذكر خاطراتي از شهداي بزرگواري مانند حاج رضا دستواره، ابراهيم هادي، محمدابراهيم همت و هم چنين نقش محسن رفيق دوست در رساندن مهمات به جبهه‌ها، به يقين داشتن امام خميني(ره) نسبت به راه الهي و احياي ايثار و شهادت طلبي توسط شهدا در دوران دفاع مقدس و الگو قرار دادن اين شهادت طلبي توسط مقاومت اسلامي مردم لبنان، فلسطين و سوريه تاكيد كرد.
 
هم چنين در اين مراسم كه با حضور جمع گسترده‌اي از پيشكسوتان دفاع مقدس، جانبازان و خانواده‌هاي معظم شهدا برگزار شد مداحي و نوهه سرايي توسط مداح اهل بيت(ع) انجام شد و سردار كوثري به همراه جمعي از فرماندهان آماد و پشتيباني سپاه در دوران دفاع مقدس بر سر مزار شهداي بزرگواري مانند سردار احمد كاظمي حاضر شدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: میثاق ، شهدا ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار