فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظام اداری پوسیده، تنبل و فساد برانگیز است

رئیس دبیرخانه مجمع عالی بسیج گفت: واقعیت این است که نظام اداری پوسیده، تنبل و فساد برانگیز و کند است و باید براساس مبانی خود آن را تغییر دهیم و در این مسیر از نیروی انسانی متخصص و تکنولوژی جدید استفاده کنیم و آن را دنبال کنیم.

نظام اداری پوسیده، تنبل و فساد برانگیز است
"لطف‌الله فروزنده" رئیس دبیرخانه مجمع عالی بسیج در حاشیه همایش علمی تبیین نظام اداری جهادی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  درباره نحوه تبیین نظام اداری جهادی اظهار داشت: واقعیت این است که نظام اداری پوسیده، تنبل و فساد برانگیز و کند است و باید براساس مبانی خود آن را تغییر دهیم ازهمین‌رو باید در این مسیر از نیروی انسانی متخصص و تکنولوژی جدید استفاده کنیم و آن را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به قانون اساسی و سازوکارهای آن هدف در کشور ما خدمتگزاری و توسعه و رشد و تعالی بشر است و مهمترین چالش اداری ما این است که طبیعتا نظام اداری که در گذشته شکل گرفته دارای ساختارهایی است که باید تجدیدنظر شود.

رئیس دبیرخانه مجمع عالی بسیج با اشاره به اهمیت خدمتگزاری در نظام اداری خاطر نشان کرد: نظام اداری برای یک هدفی تشکیل شده و یک وسیله است و اگر خوب تبیین کنیم می‌توانیم چالش‌های آن را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها ایفای نقش کنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تبیین ، توسعه ، فساد ، اداری ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار