معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال 37 هزار و 500 دانش‌آموز آذربایجان غربی از نظر مشکلات روانی رفتاری غربالگری خواهند شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کریم سعید شعبانلو اظهار داشت: معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان رتبه برتر کشوری را از لحاظ ابتکاری بودن اجرای طرح غربالگری مشکلات روانی رفتاری دانش‌آموزان آذربایجان غربی در مدارس فاقد مشاور کسب کرده است.

وی به تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش طرح غربالگری مشکلات روانی رفتاری دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 37 هزار و 500 دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

شعبانلو با اشاره به اجرای طرح مشاوره همتایان در مدارس آذربایجان غربی، تصریح کرد: برخی از مواقع دانش‌آموزان مشکلاتی دارند که نمی‌توانند و یا نمی‌خواهند با مشاور مدرسه در میان بگذارند، به همین دلیل مشاوران مدارس از بین دانش‌آموزان افرادی را به عنوان هم یار خود انتخاب می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه ارتباط راحت‌تری بین همسالان شکل می‌گیرد اجرای طرح مشاوره همتایان در مدارس استان مورد استقبال قرار گرفته است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.