سامانه رهگیری مکاتبه‌ها به منظور ارائه خدمات بهتر و شفاف شدن اطلاعات در منطقه آزاد انزلی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد انزلی، سامانه رهگیری مکاتبه‌ها به منظور بهبود و تسریع در فرآیندهای ارائه خدمات، پاسخگویی و شفافیت بیشتر در گردش اطلاعات در منطقه آزاد انزلی راه‌اندازی شد.

سرمایه‌گذاران و ارباب رجوع برای رهگیری مکاتبه‌های خود می‌توانند هنگام تحویل مکاتبه و مستندات به دبیرخانه مرکزی سازمان کد رهگیری و رمز اینترنتی را از کاربر دبیرخانه دریافت کرده و با ورود به پرتال سازمان و سامانه رهگیری مکاتبه از وضعیت گردش مدرک خود اطلاع پیدا کنند.

صرفه‌جویی در زمان، حمل و نقل، ساعت کار، هزینه‌های خدمات و منابع انرژی، امکان ارائه خدمات در هر مکان و زمان، افزایش کارآیى، تسهیل اخذ اطلاعات و خدمات از طرف شهروندان از جمله مزایای اجرای خدمات دولت الکترونیک در سازمان منطقه آزاد انزلی است.

سامانه رهگیری مکاتبه‌ها در راستای تکمیل ارائه خدمات الکترونیک از طرف سازمان منطقه آزاد انزلی به سرمایه‌گذاران و ارباب رجوع در پرتال سازمان به نشانی اینترنتی  www.anzalifz.ir  قابل دسترسی است.

پرتال اطلاع‌رسانی، پرتال تسهیلات گمرکی، سامانه ثبت و پیگیری شکایت‌ها، سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل سازمان، اجرای فاز نخست طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات به همراه برقراری ارتباط الکترونیک مکاتبه‌ها بین منطقه آزاد انزلی و استانداری و گمرکات استان از جمله خدماتی است که تاکنون به منظور اجرای دولت الکترونیک از طرف این سازمان ارائه شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گیلان ، انزلی ، سامانه ، رهگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.