نمایش "همه چیز درباره آقای ف"، به کارگردانی هادی عزیزی، در بخش "جشنواره جشنواره ها"ی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جمعه و شنبه، 4 و 5 بهمن ماه، در خانه نمایش به صحنه میرود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه نمایش؛ اداره برنامه های تئاتر، این اثر نمایشی، کاری از گروه تئاتر "موج"، به عنوان اثر برگزیده سومین دوره جشنواره تئاتر تک تهران، به سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرده. نمایش "همه چیز درباره آقای ف" در جشنواره تئاتر تک، جایزه اول کارگردانی و اول بازیگری مرد و تقدیر نویسندگی را از آن خود کرده است. 

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: فرهاد خواننده مجالس عروسی است که به تازگی صدایش دچار مشکل شده و با کمک دوستش به فکر چاره‌ای است.

عوامل اجرایی این اثر نمایشی عبارت اند از: دستیار کارگردان: مسعود روستا، مدیران صحنه: علی آذرشین و محمد مهدی واعظی، طراح صحنه: میلاد خرمنبیز، بازیگر: بهنام شرفی، صداپیشگان: سودابه گودرزی، رضا جهانی، مسعود روستا و اشکان صادقی.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش 4و 5 بهمن ماه در دو نوبت 16:30و 18:30 به اداره برنامه های تئاتر، واقع در میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی، خیابان شهید محمدآقا و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.edareteatr.com  مراجعه کنند.

گفتنی است،‌سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا 12 بهمن ماه به دبیری قادر آشنا برگزار می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار