رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ویزیت اقشار کم‌درآمد حرکت بسیجی‌وار پزشکان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ویزیت اقشار کم‌درآمد در روستاهای محروم، حرکت بسیجی‌وار پزشکان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، انوش برزیگر صبح امروز در دیدار با رئیس و اعضای بسیج کارمندان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیشترین پرسنل را در سازمان‌های دولتی دارد، اظهار کرد: این پرسنل نماینده 2 هزار نفر از بسیجیان استان هستند که در مراکز درمانی فعالیت می‌کنند.

وی کلمه بسیج را قابل تفسیر ندانست و گفت: بسیج بار معنای وسیعی دارد و برخی‌ها بسیجی آشکار و عده‌ای نیز قلباً بسیجی هستند.

این مسئول با اشاره به روحیه جهادی که در بسیجیان وجود دارد، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب یکی از وظایف ما سفر به روستاهای محروم بود که برای اقشار کم درآمد ویزیت رایگان داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که قلبشان برای این انقلاب می‌تپد و به مردم خالصانه خدمت می‌کنند به نوعی بسیجی هستند و ما وظیفه داریم از بسیجیان حداکثر حمایت را داشته باشیم.

مسئول بسیج کارمندان گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: دانشجویان باید با کسب اقتدار علمی در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی همگام با تعالی کشور حرکت کنند.

حسن حبیبی گفت: در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان همواره تاکید داشتند که نیاز اساسی کشور قدرت علمی است و ما باید تلاش کنیم این شتاب علمی تداوم یابد.

به گفته وی، در یک تعریف جامع از سلامت باید به بعد معنوی سلامت نیز توجه کرد و بدون توجه به سلامت معنوی تاثیر آن بر دیگر مولفه‌های سلامت دچار نقصان می‌شود.

این مسئول، بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی، احادیث و روایات معتبر اسلامی را در پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقای سلامت جامعه و نیز آموزش پزشکی مهم دانست.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گیلان ، پزشکان ، ویزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.