دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت اسلامی با تاکید براینکه باید از اختلاف‌افکنی و بی‌احترامی به مقدسات شیعه و اهل تسنن جلوگیری شود، گفت: جنبش دانشجویی باید برنامه‌های خاصی در دانشگاه‌ها بر روی مشترکات شیعه و اهل سنت برگزار کند.

"علی بیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه درصدی از دانشجویان کشور را قشر اهل سنت تشکیل می‌دهند، گفت: جنبش دانشجویی باید برنامه‌های خاصی در دانشگاه‌ها بر روی مشترکات شیعه و اهل سنت برگزار کند.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت شیعه و اهل سنت اظهار داشت: با اینکه نظام کشور ما بر پایه مذهب شیعه است اما درصد قابل توجهی از جمعیت کشورمان را برادران اهل سنت تشکیل می‌دهند که باید آن‌ها را از خودمان بدانیم .
 
دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت اسلامی با اشاره به برنامه‌هایی که در هفته وحدت انجام شد، تصریح کرد: کشور ما نمادی از حکومت اسلامی را در جهان معرفی کرد و دانشجویان باید در دانشگاه‌ها به این نکات توجه داشته و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.
 
بیانی با تاکید براینکه هدف اصلی نظام ما براساس حکومت اسلامی و وحدت است، ابراز داشت: قشری از دانشجویان که از اهل سنت هستند انتظاراتی دارند که به حق بوده و باید برطرف شود؛ جنبش دانشجویی باید مخصوصا در دانشگاه‌هایی که در مناطق سنی‌نشین فعالیت می کند با رفتار صحیح حالت وحدت‌آفرین به وجود بیاورند.
 
وی با تاکید براینکه باید از اختلاف‌افکنی و بی‌احترامی به مقدسات شیعه و اهل تسنن جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید این مسئله را مطالبه کرده و نگذارند افراد سودجو به تحکیم وحدت اسلامی ضربه بزنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شیعه ، سنی ، حکومت اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار