در دهه فجر امسال 14 طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر 315 هزارو315 میلیون ریال در شهر ها و روستاهای استان کرمان افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام شرکت گاز استان مدیر عامل این شرکت گفت : در این راستا حدود 7 هزارو 53 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و تاچند سال آینده و تخصیص اعتبار همه استان از نعمت گاز بهرمند خواهند شد .

محمد علی ودیعتی طرح های دهه فجر را شامل گاز رسانی به 13 روستای رفسنجان و بهره مندی هزارو 530خانوار ، 16 روستای شهرستان سیرجان با دو هزارو 938 خانوار ، 26 روستا در شهرستانهای بافت و رابر با 607 خانوارو 6 روستای شهرستان های زرند و کوهبنان با 527 خانوار برشمرد .

وی 20 روستا از دهستانهای شهر بردسیر با958 خانوار و 11 روستا کرمان با 493 خانوار را از دیگر طرح ها عنوان و خاطرنشان کرد : در مجموع 92 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند .

ودیعتی به بهره برداری از 34 واحد صنعتی در سطح استان اشاره کرد وگفت : این واحد ها با اعتبار 11 هزار میلیون ریال دهه فجر امسال بهره برداری می شوند .

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از افتتاح و اجرایی شدن ایستگاه تقلیل فشار در شهرستانهای زرند ، رفسنجان و شهرک صنعتی بردسیر خبر دارد و یادآور شد : این اقدامات برای تقویت فشار و جلوگیری از افت فشار گاز انجام شده است./ش

برچسب ها: بهره مندی ، گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.