نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت کنونی شهرستان دماوند در استان تهران و حتی کشور، برخی از پروژه های عمرانی این منطقه قابلیت ملی شدن دارد.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اشاره کرد و افزود: از جمله موانع پیشروی این دو شهرستان، نقاط مرزی است.

وی ادامه داد: امروز از سوی استان های همسایه به دو شهرستان دماوند و فیروزکوه نسبت به تعیین حوزه استحفاظی، خوش سلیقگی دیده نمی شود و همین امر باعث شده تا در مورد منطقه امامزاده هاشم (ع) در دماوند و گردنه گدوک در فیروزکوه با مشکلاتی مواجه شویم.

این مقام مسوول ضمن تاکید بر همکاری و تعامل مسوولان استانی و کشوری، بیان کرد: موضوع بومی و یا غیر بومی بودن مسوولان منطقه مهم نیست؛ بلکه مهم داشتن تعصب در کار و خدمت رسانی صادقانه به مردم است که در محصول کار و خدمات مشهود است.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی به بررسی بودجه در مجلس پرداخت و گفت: شهرستان دماوند در دو محور ترانزیتی هراز و فیروزکوه قرار دارد که با توجه به اهمیت این منطقه در استان تهران و حتی کشور، لازم است به طرح های ملی و فرا استانی از سوی مسوولان شهرستان پرداخته شود.

مشهدی عباسی ادامه داد: کمربندی منطقه گیلاوند می تواند از جمله طرح های ملی برای دست یابی به بودجه و ردیف اعتباری کافی باشد تا بخش عمده ایی از مطالبات محور تهران – فیروزکوه مرتفع گردد.

وی خدمت رسانی به مردم را وظیفه مسوولان دانست و بیان کرد: ملت ایران در تمامی صحنه با حضور همیشگی خود، همراهی و همدلی را نسبت به مسوولان و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و این وظیفه ما است که شرایط مطلوب را برای آنان فراهم کنیم.

کمربندی گیلاوند در سال پایانی دولت دهم کلنگ آن به زمین زده شد، ولی در مدتی کوتاه و قبل از هر گونه اقدامی روند کار متوقف شد، این در حالی است که به دلیل نبود کمربندی در منطقه گیلاوند به دلیل تردد خودروهای سنگین و سبک که در سال آمار چند میلیونی دارد بارها تصادفات متعددی رخ داده که تلفات انسانی نیز در برداشته است./س


برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، ملی ، کمربندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.