90 درصد فعاليت هاي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي را بخش خصوصي انجام مي دهد و هماهنگي و نظارت دقيق بر توزيع فرآورده از فعاليت هايي است که بايد در بدنه حاکميتي دولت باقي بماند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، مدير عامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران گفت : سوخت رساني در کشور، تفاوت قيمت فرآورده هاي نفتي و توزيع يارانه اي آن به نظارت دقيق نياز دارند و پيرو تاکيد وزير نفت بايد از فهرست واگذاري به بخش خصوصي خارج شود.

مصطفي کشکولي گفت: مکاتباتي هم با وزارت اقتصاد انجام شده است.

وي افزود: بيش از سه هزار و 100 جايگاه عرضه فرآورده هاي نفتي، دو هزار و 100 جايگاه سي ان جي و 18 هزار فروشندگي عرضه فرآورده هاي نفتي (به جز 200جايگاه) به بخش خصوصي واگذار شده است.

کشکولي گفت: همه فعاليت هاي مربوط به حمل و نقل فرآورده هاي نفتي نيز بر عهده بخش خصوصي است و در داخل تاسيسات اين شرکت هم از نيروهاي پيمانکار استفاده مي شود.

مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران با تاکيد بر اين که شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران برنامه ريزي، نظارت، هماهنگي و به طور کلي، موارد حاکميتي را بر عهده دارد، گفت: با توجه به واگذاري عمده فعاليت هاي اين شرکت به بخش خصوصي، مي توان نتيجه گرفت فعاليتي براي واگذري باقي نمانده و آنچه است، وظايفي حاکميتي است که بايد در بدنه دولت باقي بماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، توزیع ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار