رودهن/

تحویل واحدهای فازهای 8 و 11 شهر پردیس پروسه زمان ‎بر است

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: به این دلیل که تحویل واحدهای هشت و 11 شهر جدید پردیس خود یک پروسه زمان‎ بر است و این تجربه را در تحویل فاز سه تجربه کرده ‎ایم، باید در این زمینه با دقت عمل شود.

مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: فازهای هشت و 11 شهر جدید پردیس هر کدام یک شهر محسوب می ‏شوند؛ فاز هشت، شهری 100 هزار نفری و فاز 11 یک شهر 120 هزار نفری است.

وی ادامه داد: نیاز است که تمام خدمات در این فازها تأمین شود تا به محض حضور مردم، با مشکلات تأمین خدمات مواجه نشویم.

هدایت اضافه کرد: بهدلیل این موارد، معتقد هستیم تحویل واحدهای این پروژه ‏ها از سال بعد آغاز می شود و تا اواخر سال 94 به اتمام می رسد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای هشت و 11 شهر جدید پردیس از سال آینده خبر داد و افزود: در رابطه با زمان آغاز تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای هشت و 11 شهر جدید پردیس افزود: معتقد هستیم که تحویل این فازها باید آغاز شود.

وی ادامه داد: در این رابطه، مردم نباید زیاد پیگیر زمان تحویل واحدهای مسکونی باشند؛ مردم باید بیشتر پیگیر این باشند تا ما هم زیر بناها و هم رو بناها را با هم و کاربری های مرتبط را برای حضور مردم یا حداقل نیازهای اولیه حضور مردم تأمین کنیم.

هدایت اضافه کرد: بر این نظر هستیم که مردم باید این قبیل امور و نه زمان دقیق تحویل واحدهای مسکونی را پیگیری کنند، شاید بتوان واحدها را اوایل سال آینده نیز تحویل داد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: ولی اگر کاربری ها و خدمات عمومی تأمین نشود و کارهای رو بنایی هم که وزیر راه و شهرسازی روی آن نظر دارند، تأمین نکنیم، اثر گذاری چندانی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: بنا بر این است که کار احداث واحدها خوب انجام شود ولی اخیراً نیز ما با تأکید هایی که محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی داشت، اجرای چند پروژه درمانی و چندین کلانتری و همچنین تعدادی پارک محلی را در دستور کار قرار دادیم و در حال حاضر عملاً اجرای این پروژه ها آغاز شده است/س .


برچسب ها: واحد ، پردیس ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.