رئیس بهزیستی سراوان گفت: بهزیستی شهرستان سراوان به هزار و 153 نفر مددجو و 756 معلول مستمری پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدیوسف ملازهی گفت: رضایتمندی مددجویان تحت حمایت بهزیستی و نشاندن لبخند بر لبان معلولین نیازمند بهترین و با ارزش‌ترین پاداش دنیوی و اخروی برای مددکاران بهزیستی است.

وی ادامه داد: پرداخت شهریه تحصیلی به 69 نفر (49 نفر امور اجتماعی و 20 نفر دانشجوی معلول)، پرداخت جهیزیه به 17 خانوار، فعالیت مرکز ترک اعتیاد تولد دوباره با پذیرش 180 نفر، فعالیت مرکز dic و خدمات سیار و گذری کاهش آسیب به طور متوسط روزانه 30 نفر، صدور مجوز دو موسسه خیریه در آینده ای نزدیک که کارهای مقدماتی آن به اتمام و مراحل پایانی خود را طی می‌کند، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در بهمن ماه به 30 نفر از مددجویان از مهمترین اقدامات اداره بهزیستی سراوان بوده است.

ملازهی افزود: کوچک‌ترین تلاش و همت مددکاران بهزیستی برای تسکین آلام روحی و جسمی معلولین و مددجویان تحت پوشش که منجر به کاهش بروز و شیوع معلولیتها و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود، باعث رضایتمند خداوند و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

رئیس بهزیستی سراوان افزود: به دلیل وجود مشکلات عدیده پیش روی جامعه هدف بهزیستی، کمبود اعتبارات و محدودیتهای نیروی انسانی در مناطق کمتر برخوردار، سختی کار پرسنل بهزیستی در این مناطق چند برابر است، ولی براساس وظیفه قانونی و شرعی همکاران پرتلاش بهزیستی در جنوب استان هرگز از انجام رسالت خطیر مددکاری خود کوتاه نیامده‌اند و همواره بهترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه کرده‌اند.

وی گفت: بهزیستی اکنون در حال شناخته شدن در جامعه و به بهتر زیستی برای زندگی مردم تبدیل شده و همه خواستار «به زیستن» هستند.

رئیس بهزیستی سراوان افزود: نگاه‌ها به بهزیستی در حال تغییر است و اکنون دید جامعه به بهزیستی مثبت است که باید این نگاه تقویت شود و تلاش کنیم نیازها و آسیب‌ها در جامع رفع شود.

این مسئول بیان داشت: کارها را باید به دقت عملیاتی کرد و فاصله‌ای بین اجرای آنها نباید باشد زیرا انتظارات از بهزیستی بیشتر شده و همه افراد خواستار بهتر زیستن هستند، اگر در خانواده‌ای فرزندان از آسیب ها فاصله داشته باشند "به زیستن" است.

ملازهی به عملکرد سه ماهه سوم در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به دید وسیع نظام جمهوری اسلامی به جامعه هدف در زمینه‌های مختلف خدمات شایانی انجام شده که با توجه به محدودیت‌ها هنوز جای کار بسیار است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.