عضو فراکسیون اصولگریان مجلس در پی بازتاب‌های مصاحبه اخیرش با باشگاه خبرنگاران در مورد اظهارت اخیر مطهری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، زهره طبیب‌زاده‌نوری نماینده تهران در پی مصاحبه روز گذشته خود با باشگاه خبرنگاران در مورد اظهارت اخیر علی مطهری، توضیحاتی ارائه کرد.

البته وی به این نکته نیز اشاره کرد و به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: می‌دانم که شما خطایی در انعکاس مطلب نداشتید و این خطای من بوده و غفلت کلامی بوده که از جانب من صورت گرفته است.

متن توضیحات طبیب‌زاده‌نوری عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در مورد مصاحبه روز گذشته خود که بازتاب‌های زیادی نیز داشته، به شرح زیر است:

من دیروز با خبرنگار محترم باشگاه خبرنگاران در مورد نحوه برخورد آژانس‌های امنیتی در سرویس‌های بیگانه در ارتباط با مدیریت افکار عناصر سیاسی فعال در عرصه سیاست خارجی در کشورهای امثال ایران، گرجستان و اکراین و ... مصاحبه‌ای داشتم.

در عباراتی که به کار بردم اینکه اینها می‌آیند روی افراد شاخصی که در کشورهای مختلف تاثیرگذارند و به نحوی برای افکار عمومی شناخته شده‌اند در پوشش خبرنگار، فعال سیاسی و یا فعال اجتماعی تاثیرگذاری می‌کنند.

به طبع منظور بنده در مورد شخص آقای مطهری قطعا این نیست که ایشان عامل این آژانس‌ها می‌باشند، اگر اشتباهی در این زمینه از سوی بنده صورت گرفته، اشتباه در کلماتی بوده که بنده ادا کردم.

قطعا بنده معتقدم نیستم که ایشان فردی هست که با سرویس‌های جاسوسی یا آژانس‌های امنیتی خارجی ارتباط دارد، قطعا این طور نیست.

بیان بنده این است که متاسفانه از افرادی مثل ایشان که مشکلاتی در ارتباط با مسائلی که در عرصه سیاسی،‌ اجتماعی کشور می‌گذرد به صورت منتقد صحبت می‌کنند و قدرت تاثیرگذاری در فضای سیاسی کشور را دارند، این آژانس‌ها می‌آیند و با این قبیل افراد در پوشش دوست و فعال سیاسی و یا اصحاب رسانه ارتباط برقرار می‌کنند و مشکلاتی را که در کشور وجود دارد بزرگنمایی می‌کنند و این افراد را به موضع‌گیری علیه مسائلی که در نظام‌های این چنینی می‌گذرد، تحریک می‌کنند.

قطعا نظر من این نبوده که ایشان به عنوان عامل این جریانات سیاسی هستند بنده اعتقادی به این مسئله ندارم و اگر هم در کلام من عبارت به نحوی بوده که چنین مسئله‌ای را می‌رسانده من به این وسیله این مسئله را اصلاح می‌کنم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۶ دی ۱۳۹۲
درود بر مطهری وپدر بزرگوارشان
آخرین اخبار