عضو جبهه پایداری با بیان اینکه امثال مطهری پا جا پای شهید مطهری بگذارند، گفت:‌ این افراد نباید از انصاف خارج شوند و برای دفاع از یک گروهی به گروه دیگر ظلم کنند، این اقدام، حرکت شایسته‌ای نیست.

"محمد سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر "علی مطهری" مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: مطالب مطرح شده از سوی علی مطهری ضد قانون، افکار عمومی و مطالبات مردمی است.  
 
وی با بیان اینکه نطق مطهری در مجلس اشکالات اساسی دارد، گفت: اتهامات وارده به قوه قضاییه از سوی این نماینده کار صحیحی نیست و نماینده باید شأن مجلس و نمایندگی خود را رعایت کند.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه امثال مطهری پا جا پای شهید مطهری بگذارند، تصریح کرد:‌ این افراد نباید از انصاف خارج شوند و برای دفاع از یک گروهی به گروه دیگر ظلم کنند، این اقدام، حرکت شایسته‌ای نیست و بهتر است که در مسیر قانونی و منطقی با ارائه یک مصاحبه، یادداشت، مقاله به توضیحات بیشتر سخنان خود بپردازند.  
 
سلیمانی اضافه کرد:‌ علی مطهری باید با توضیحات بیشتر نشان دهد که قصد و غرضی از صحبت‌های خود نداشته و اگر برداشت‌ها و واکنش‌هایی پس از ارائه سخنان و اتهاماتش به قوه قضاییه وارد شده جلوی آنها را بگیرد.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حمایت تاج‌زاده و تشکیل یک صفحه در فیس‌بوک در جهت حمایت از علی مطهری اشاره و خاطرنشان کرد:‌ هر کسی که همچون تاج‌زاده که متهم و محکوم است اگر شاهد حمایت افراد خاصی از خود شوند، قطعا خوشحال خواهند شد و با استقبال زیاد در صدد حمایت از آن برمی‌آیند و البته آنچه که مسلم است، اینکه صحبت تاج‌زاده ارزش توجه و حقوقی هم ندارد. 

گفتنی است؛ علی مطهری در اظهارات اخیر خود در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم از ضرورت رفع حصر سران فتنه سخن گفته است.

لازم به ذکر است "مصطفی تاج‌زاده" در زندان اوین حمایت خود را از سخنان اخیر علی مطهری اعلام داشته است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار