مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نطق "مطهری" عبور از خطوط قرمز نظام و منافع ملی بود / هر نوع حمایت از فتنه مورد انزجار مردم است ، جشن پیامبر اعظم(ص) و بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی برگزار می‌شود ، تقدیم طرح تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان با 150 امضا به هیئت‌رئیسه مجلس و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تداوم تماس‌های ایران برای پیگیری پرونده "ماجدالماجد"/ رفع تحریم‌ها از همان روز آغاز اجرای توافق

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/15/1897710_475.jpg

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روز آغاز اجرای توافق ژنو گفت: از همان روز آغاز، اقدامات دو طرف شروع می‌شود مثلا برخی از تحریم‌ها که طرف مقابل قول داده است آن‌ها را تعلیق کند، تعلیق می‌شود و قرار ما براین است که همه چیز در یک روز آغاز شود.

تعلیق غنی‌سازی 20 درصد داوطلبانه است/ تاریخ قطعی بازدید از معدن گچین مشخص نشده است
 رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حق غنی‌سازی برای ما و جود دارد و ما می‌توانیم با هر شیوه‌ای و در هر حجمی و سطحی آن را انجام دهیم؛ اگر داوطلبانه پذیرفته‌ایم بیش از 5 درصد غنی نکنیم نتیجه‌ای است که از منظر اقتصادی به آن رسیده‌ایم و الان هم که 20 درصد را تعلیق می‌کنیم داوطلبانه است.

نقش عربستان در حمایت از گروه تروریستی داعش انکارناپذیر است/مجلس مذاکرات تیم هسته‌ای را رصد می‌کند
 رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به اینکه انفجارهای اخیر جنوب لبنان به دلیل شکست آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای آنان در سوریه است، گفت: واقعیت این است که مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی برای ما و بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عراق و حزب الله لبنان یک امر مقدس و آرمانی است و این انفجار‌ها هیچ اثری در عزم و اراده طرفداران حامیان مقاومت نخواهد داشت و البته نقش عربستان در پشت این انفجار‌ها و گروه‌های تروریستی یک واقعیت انکارناپذیر است.

آقای مطهری چرا از حقوق حماسه‌سازان 9 دی دفاع نمی‌کنید؟/ از تریبون خانه ملت بر ضد خواسته‌های ملت سخن نگویید

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دفاع از سران فتنه سواستفاده از تریبون مردم است، گفت: باید از علی مطهری پرسید که مردم از دیدگاه تو چه کسانی هستند؟ مردمی که حماسه 9 دی را خلق کردند، آیا حق و حقوقی ندارند که از آن‌ها دفاع کرد؟

نطق "مطهری" عبور از خطوط قرمز نظام و منافع ملی بود / هر نوع حمایت از فتنه مورد انزجار مردم است
نماینده مردم تهران با بیان اینکه در نطق اخیر مطهری خطوط قرمز نظام مراعات نشده است، گفت: در نطق "مطهری" از خط قرمز‌ها عبور شد و چالشی برای نظام ایجاد کرد به طوری که مورد بهره‌برداری بیگانگان و رسانه‌های معاند نظام قرار گرفت، لذا تشخیص مقام قضایی بر این بود که نطق وی خارج از چارچوب وظایف نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده است.

جشن پیامبر اعظم(ص) و بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی برگزار می‌شود جشن پیامبر اعظم و مراسم روز جهانی رسول خدا محمد مصطفی(ص) در اولین جمعه هفته وحدت 27 دی ماه و بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی 27 الی 29 دی ماه از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

مراسم یادبود "مرحوم علی‌اکبر پرورش" آغاز شد
با حضور شخصیت‌های لشگری و کشوری مراسم یادبود مرحوم علی‌اکبر پرورش در مدرسه عالی شهید مطهری آغاز شد.

برخي مدعيان حزبي حاضر به اعلام رد مواضع فتنه‌گری نيستند/ از سوراخ فتنه نبايد دو بار گزيده شويم

 دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: تا زماني كه سران فتنه همچنان بر آتش تنور فتنه‌گري مي‌دمند و رأي ملت را به رسميت نمي‌شناسند، و برخي مدعيان حزبي نيز حاضر به اعلام رد مواضع آنها نيستند، ملت و احزاب پايبند به نظام اسلامي در مقابل آنها خواهند بود.

تحقیق و تفحص از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کلید خورد

دبیر مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از جمع آوری امضا برای تحقیق و تفحص از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد.

تقدیم طرح تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان با 150 امضا به هیئت‌رئیسه مجلس
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: طرح تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان با 150 امضا به هیئت‌رئیسه تحویل داده شده است

مراسم "پرواز جاودانه" در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد
بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت فرمانده نیروی هوایی ارتش و همرزمانش با حضور فرماندهان نهاجا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و خانواده معظم شهدا و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در این دانشگاه برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار