مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
آل سعود و فرزندان عبدالوهاب بارها و بارها عراق و به خصوص مرقد امام حسين در كربلا را محل تاخت و تاز وحشيانه خود قرار داده اند و توهين هاي زيادي به اين امام بزرگوار و ديگر امامان معصوم كرده اند ...
سياستمدار و نماينده پارلمان انگليس از تلاش عربستان سعودي براي برقراري رابطه با ايران پس از شكست طرح هاي اين كشور در سوريه خبر داد.
شوراي عشاير شهر فلوجه عراق در بيانيه اي از پاكسازي اين شهر از وجود عناصر گروه تروريستي امارت عراق و شام(داعش) خبر داد.
بر اساس تازه‌ترین پژوهش که توسط یک پایگاه استرالیایی انجام شده، آمریکا تاکنون 40 تریلیون دلار برای حمایت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی هزينه كرده است.
هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با 315 سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.
روزنامه تایمز اسرائیل از انفجار یک دستگاه خودرو طی شب گذشته در مرکز شهر تل آویو خبر داد.
چهار فدراسیون یهودی در جنوب فلوریدا از بیل نلسون سناتور ایالت خود خواستند که لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران را امضا کند.
روزنامه جروزالم پست در گزارشی نوشت؛ توافق هسته‌ای میان ایران و قدرتهای جهانی که در 24 نوامبر در ژنو حاصل شد درهای سرمایه گذاری برای شرکتهای غربی که به دنبال سرمایه گذاری در یک محیط تجاری جدید هستند را باز خواهد کرد و خیال بازگرداندن تحریم‌ها پوچ و بیهوده است .
خبرنگار بیزنیس‌ویک در گزارشی نوشت که حق دسترسی به اطلاعات شخصی افراد در شرکت‌هایی نظیر گوگل، فیس‌بوک و یاهو امسال در دادگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نخست وزير رژيم صهيونيستي در اظهاراتي خشم خود را از به رسميت شناخته نشدن اين رژيم از سوي فلسطيني ها به نمايش گذاشت.
جنبش حماس ديدار با وزيرخارجه آمريكا را رد كرد.
کشور اردن همزمان با سفر "جان کری"، شاهد برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی بود.
نماینده ویژه تشکیلات خودگردان فلسطین در مذاکراتی محرمانه در پایتخت انگلیس به توافقی با طرف صهیونیستی بر اساس طرح وزیر خارجه آمریکا دست یافته است.
يك منبع نظامي عراقي از آمادگي ارتش اين كشور براي حمله گسترده به شهر فلوجه خبر داد.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار