انتخابات عمومي بنگلادش يکشنبه در شرايطي آغاز شد که خشونت هاي مرگبار اين کشور را فرا گرفته و حزب عمده مخالف انتخابات را تحريم کرده است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، منابع بنگلادشی از کشته و زخمی شدن 10 نفر در ساعات اولیه رای گیری در سراسر این کشور و احتمال پایین بودن مشارکت مردمی در انتخابات خبر دادند.

«اس . ام. اسدالزمان » سخنگوي کميسيون انتخاباتي اعلام کرد رأي گيري رأس ساعت 8 بامداد به وقت محلي (2 بامداد به وقت گرينويچ) در سراسر اين کشور آغاز شد.

يش بيني مي شود مشارکت مردم در اين انتخابات پايين باشد و هنوز نشانه اي از صفوف رأي دهندگان در برابر صندوق هاي اخذ رأي مشاهده نمي شود.

از زمان آغاز مبارزه مخالفان براي خارج کردن انتخابات از مسير خود در ماه اکتبر، حدود 150 نفر کشته شده اند و گزارش هاي تازه اي از تلفات شبانگاه در مناطقي از اين کشور دريافت شده است.

به گفته پليس يک کارمند برگزاري انتخابات شنبه شب در منطقه تاکورگائون در شمال بنگلادش هدف ضرب و جرح قرار گرفت و کشته شد. همچنين يک راننده کاميون که خودروش جمعه با بمب آتش زا پرتاب شده از سوي فعالان مخالف دولت هدف قرار گرفته بود براثر سوختگي جان باخت.



انتهاي پيام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار