فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران گفت: رانندگان باید رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و شکیبایی و همکاری و گوش دادن به توصیه های ماموران پلیس راهور با هدف برقراری انضباط ترافیکی و آسایش و ایمنی مسافرین را در مسیر، سفر خودانجام دهند.

سرهنگ مهران کرانیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت راهها در شرق استان گفت:مردم برای سفر به استانهای شمالی کشور به دلیل وضعیت نامناسب جوی این محور ها با آگاهی کامل از چگونگی وضعیت راهها اقدام به مسافرت کنند .

وی با ذکر توصیه هایی در مورد ایمن سازی تردد در جاده ها تصریح کرد :در زمانهای بارش و عدم وجود شرایط جوی مطلوب در محورهای سردسیر و برف گیر از سفر های غیر ضروری پرهیز کنند و چنانچه ضرورت و سفر ناگریز است بکوشند در روشنایی روز سفر کنند .

فرمانده پلیس راهورشرق استان تهران در ادامه این مطلب اضافه کرد : زیرا تاریکی شب زیرا تاریکی شب بسیار برای راننده و مسافرین آزاردهند ه خواهد بود و در این وضعیت ایمنی سفرو در صورت نیاز امداد رسانی سخت تر می شود.

کرانیان با تاکید بر لزوم افزایش ضریب ایمنی در جاده های برف گیر بیان کرد:رانندگان باید با سفر در شرایط ویژه در محور های برف گیر به منظور افزایش ایمنی از خودروهای آماده و سالم و مجهز به ابزار ایمنی و سیستم ها و سامانه های کارامد وبهره گیری از زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن استفاده کنند.

فرمانده پلیس راهورشرق استان تهران در خاتمه اظهارداشت : رانندگان باید رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و شکیبایی و همکاری و گوش دادن به توصیه های ماموران پلیس راهور با هدف برقراری انضباط ترافیکی و آسایش و ایمنی مسافرین را در مسیر سفر خودانجام دهند./س


برچسب ها: ترافیک ، جاده ، پلیس ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.