مدير اداره بازيافت شهرداري منطقه 12 از اجراي طرح تشكل‌هاي دانش آموزي در مدارس اين منطقه خبر داد.

 عليرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي طرح تشكل‌هاي دانش آموزي در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور كار اداره بازيافت شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور ارتقاي سطح آگاهي و آشنايي دانش آموزان با تفكيك مواد بازيافتي و پسماندهاي خشك و تر از مبدا در دست اجرا است.
 
محمدنژاد با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: در اين طرح دانش آموزان تحت نظارت كارشناسان مجرب اداره بازيافت شهرداري منطقه 12 با نكات مهمي پيرامون نحوه تفكيك مواد بازيافتي و پسماندهاي خشك و تر از مبدا آشنا خواهند شد.  
 
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: اجراي طرح تشكل‌هاي دانش آموزي بازيافت به منظور ترويج فرهنگ تفكيك مواد بازيافتي از مبدا، استفاده از مواد بازيافتي در چرخه توليد، از اقدامات اجرايي اين طرح است.  
 
محمدنژاد در پايان با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 12 افزود: جمع آوري عوامل غيرمجاز بازيافت در سطح محدوده منطقه 12، جمع آوري گوني به دوش‌ها، موتورهاي سه چرخ و گاري‌هاي بازيافت در سطح معابر و محلات 13 گانه منطقه از اقدامات ديگر شهرداري منطقه 12 است.
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: دانش ، مدارس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.