فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: همراهی علما و معتمدان نیاز مبرم و پشتوانه این امنیت عمومی در جامعه است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محسن داوودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان با حضور تمام مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: برای حفظ و تامین امنیت تمام مردم با مسئولان نیروی انتظامی همکاری کنند، همراهی علما و معتمدان نیاز مبرم و پشتوانه این امنیت عمومی است.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: وقتی موفق هستیم که فرهنگ امنیت را در جامعه برنامه‎ریزی کنیم و این ثابت شده که قوه قهریه به تنهایی جوابگو و موفق نبوده و باید از پایه که همان فضاهای آموزشی است شروع کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و بر همین اساس ماموریت پلیس سنگین است.

وی با بیان اینکه در هر نقطه از کشور پلیس با متخلفان و مجرمان برخورد می‌کند، مردم شهرستان سراوان را مردم با فرهنگ، ولایتمدار و مرزدارانی غیور دانست و بحث آنها را از چند درصد اراذل و اوباش که مخل امنیت شهرستان هستند از جامعه جدا دانسته و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان با افراد خود فروخته، برخورد می‎کند.

داوودی پایداری امنیت در جامعه را مستلزم همکاری و تعامل پلیس با مردم عنوان کرد و ادامه داد: بر این اساس نیروی انتظامی راه‌اندازی شد تا بتواند در بحث امنیت به اهداف خود دست یابد و اثرات کار را در جامعه ببیند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان تاکید کرد: حلقه‌های امنیت و مردم باید به هم متصل باشند تا گام‌هایی که برداشته می‌شود، در جامعه تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زاهدان ، سراوان ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.