سخنگوی دولت حماس درغزه گفت: انتفاضه سوم فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی در حال شکل گیری است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، «ایهاب الغصین» در گفتگو با این شبکه تلویزیونی درباره ادامه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین و در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط برای انتفاضه سوم فلسطینیان فراهم شده است، گفت: ادامه فشارهای اشغالگران صهونیست زمینه ساز انتفاضه فلسطینیان است. باید گشایشی واقعی در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن ایجاد شود در غیر این صورت باید شاهد انفجار اوضاع این مناطق باشیم. در صورتی که تشکیلات خودگردان فلسطین به روند امتیازدهی به صهیونیست ها پایان ندهد باید شاهد وقوع این انتفاضه باشیم. اشکال مختلفی از این انتفاضه شکل گرفته است و فعالیت های مسلحانه محدود به سازمان های مسلح فلسطینی نیست.

وی افزود: در هفته های گذشته شاهد اقدامات فردی و مسلحانه شهروندان فلسطینی هستیم. مذاکرات اسرائیل و تشکیلات خودگردان به بن بست رسیده و طبیعی است تحرکات مردمی در فلسطین افزایش یابد. گروه های مقاومت در نوار غزه مسئولانه عمل می کنند و واکنش مناسب را به جنایات اسرائیل خواهند داشت.

به گفته الغصین، برخی ها می گویند فعالیت مقاومت در غزه متوقف شده که ادعای بی پایه و اساس است. آموزش نیروهای مقاومت ادامه دارد و این آموزش ها برای دفاع از ملت فلسطین است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار