"علی عبدالکریم علی" ،سفیر سوریه در لبنان در گفتگو با خبرنگاران گفت نبرد جانانه مردم و ارتش سوریه علیه تروریست ها، جهان را متقاعد کرد که بحث سرنگونی حکومت سوریه ،به تاریخ پیوسته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری لبنان: "علی عبدالکریم علی" ،سفیر سوریه در لبنان روز پنجشنبه در پایان دیدارش با عدنان منصور وزیر امور خارجه لبنان در گفتگو با خبرنگاران گفت نبرد جانانه مردم و ارتش سوریه علیه تروریست ها، جهان را متقاعد کرد که بحث سرنگونی حکومت سوریه ،به تاریخ پیوسته است.

وی افزود کشورش می خواهد راه حلی برای بحرانی که سوریه با آن مواجه شده است پیدا کند اما در عین حال نمی خواهد همکاری دو کشور را به فراموشی بسپارد.

وی افزود سفارت سوریه در لبنان و دستگاه امنیتی لبنان هر کدام نقش موثر و خاص خود را در مبارزه با گروههای تروریستی و افراد مسلح ایفا می کنند.

علی عبدالکریم علی خاطر نشان کرد کشورش از هر تلاش سیاسی برای پایان دادن به حملات گروههای تروریستی در منطقه حمایت خواهد کرد. به باور سفیر سوریه در لبنان کنفرانس ژنو 2 نیز برگزار خواهد شد چون آمریکا و روسیه بر برگزاری آن تاکید می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار