نماینده دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش وپرورش در جشنواره فیلم رشد گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری مثل جشنواره فیلم رشد، گامی اساسی در مسیر تربیت و پرورش دانش آموزان خلاق و به روز رسانی دانسته های آنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، "لطف الله رجبی" در آیین اکران فیلم های جشنواره رشد در کانون جوانه های کاشان افزود: آموزش و پرورش، در راستای رسالت خود برای شناسایی استعدادهای نهفته در تمام نقطه های کشور، جشنواره هایی را اجرا می کند و دانش آموزان شهرستانی نیز به شایستگی توانمندی های خود را عرضه کرده اند.

وی اظهار داشت: فیلم های برگزیده جشنواره فیلم رشد با رویکرد الگو سازی برای ساخت و تهیه آثار هنری به دست فرهنگیان، دانش آموزان و حتی مشارکت خانواده های آنها، در شهرستانها، اکران و نمایش داده می شود.

به گفته نماینده دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش وپرورش در جشنواره فیلم رشد ، فرهنگیان و دانش آموزان تمام نقاط کشور، با ساخت فیلم های مستند، انیمیشین و داستانی، می توانند ظرفیت های خود و مناطق محل سکونت شان را معرفی کنند.

وی بااشاره به مشارکت فعال دانش آموزان و فرهنگیان کاشان در جشنواره های فرهنگی و هنری، گفت: تلاش جامعه فرهنگیان این شهرستان در تولید آثار هنری و اکران شایسته فیلم های جشنواره فیلم رشد، آبرومندانه و قابل تقدیر است.

رجبی افزود: با توجه مدیریت شایسته کانون های فرهنگی الزهرا و جوانه های کاشان در اجرای جشنواره فیلم رشد ، در برنامه ریزی های سال آینده، سهمییه کاشان برای سالن های اکران نمایش افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شهرستان ها، گنج استعدادهای نهفته است و آثار تولید شده در این مناطق، صاحب فکر و اندیشه است و به طور قطع به دلیل نوآوری و خلاقیت، در حوزه های ملی و جهانی حرفی برای گفتن دارند.

نماینده دبیرخانه جشنواره فیلم رشد در اصفهان اظهار داشت: در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، بیش از 48 کشور و 20 استان شرکت کردند که از مجموع یک هزار و 530 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 270 اثر در بخش مسابقه‌ای حائز رتبه شدند.

رجبی گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم رشد، از سوم آبان در سینما فلسطین تهران آغاز شد و تا چهارم دیماه، در دو سالن کانون جوانه ها و الزهرا کاشان آثار این جشنواره اکران می شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.