"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه بر حق ایران در گسترش برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای تاکید و خواستار عدم تبعیض در این باره شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی روسیه: "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهور روسیه بر حق ایران در گسترش برنامه صلح آمیز هسته‌ای تاکید کرد و گفت:«جامعه جهانی حق ندارد در مقابل ایران درخواست‌هایی تبعیض‌آمیز مطرح کند».

رسانه های خبری روسیه به نقل از پوتین گزارش دادند، رئیس جمهور روسیه در نشست سالانه خود اظهار داشت:«ایران می تواند برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خود را گسترش دهد و جامعه جهانی نیز نباید در مقابل این کشور خواسته‌هایی تبعیض‌آمیز مطرح کند.

رئیس‌جمهور روسیه اقدام آمریکا در گنجاندن نام برخی از شرکت‌های ایرانی در "لیست سیاه" در سایه فضای مثبت توافقنامه هسته‌ای ژنو با ایران را، اقدامی غیرسازنده توصیف و در ادامه تاکید کرد: انتقادهای اخیر اوباما از تهران نشان‌دهنده تغییر موضع گروهی که در ژنو بر سر آن توافق شد، نیست.

ولادیمیر پوتین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره ایران نشان داد که دولت آمریکا از سوی نیروهای مختلف سیاسی داخل از جمله کنگره تحت فشار قرار گرفته که موضع بیشتر اعضای آن با اسرائیل یکسان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار