معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: هر کشور یا سازمانی که تحقیقات علمی بیشتری داشته باشد پیشرفت بیشتری نیز دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدرضا بشارتیان ظهر امروز در گردهمایی و تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه انتظامی خراسان جنوبی ضمن گرامی‌داشت هفته پژوهش اظهار داشت: تحقیق و پژوهش یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که در قرآن به آن تاکید شده است.

وی با بیان این‌که پیامبران الهی نیز به تحقیق و پژوهش تاکید داشته‌اند، ادامه داد: در نیروی انتظامی به تحقیق و پژوهش نیاز بیشتری احساس شده است.

با تحقیقات می‌توان دانش انتظامی را بالا برد

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان این‌که فرمانده کل ناجا در سال 87 دستور تاسیس دفاتر تحقیقاتی، علمی و کاربردی در نیروی انتظامی صادر شده است، افزود: همچنین از سال 87 تحقیقات کاربردی در نیروی انتظامی خراسان جنوبی آغاز شده است.

بشارتیان با بیان این‌که با استفاده از تحقیقات می‌توانیم دانش انتظامی خود را بالا ببریم، گفت: در هر سازمان و کشوری هر چه تحقیقات علمی بیشتر باشد، پیشرفت نیز بیشتر است.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی دفاتر تحقیقات را در استان فعال کرده است، اذعان داشت: در راستای این امر با قشر علمی بیشتر می‌توان رابطه برقرار کرد.

باید برای ایجاد پلیس دانش‌محور تلاش کرد

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به همایش‌های ملی و سراسری که برگزار شده است، تصریح کرد: در این همایش‌ها استان از نظر علمی در رتبه خوبی بوده است.

بشارتیان با بیان این‌که باید تلاش کنیم تدابیر مقام معظم رهبری را در ایجاد پلیس دانش‌محور محقق کنیم، خاطرنشان کرد: با اجرای این امر منزلت پلیس محقق می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.