آیین بزرگداشت و عزاداری شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی »، 3 تن از شهدای حادثه تروریستی عراق، فردا پنج شنبه 28 آذرماه 92 در شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آیین بزرگداشت سومین روز خاکسپاری شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی »، 3 تن از شهدای حادثه تروریستی عراق، روز پنج شنبه 28 آذرماه جاری از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد جامع هفشجان برای آقایان و مساجد امام صادق (ع) و امام حسین (ع) برای خانم ها برگزار می شود.

مراد کاظمی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهیدان، از شهدای ایرانی حمله تروریستی عراق به عنوان مجاهدان واقعی عرصه اقتصادی یاد کرد و گفت: این شهیدان برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تلاش و کوشش کردند.

وی اضافه کرد: سیاست همگرایی منطقه ای ایران بی تردید در راستای افزایش قدرت کشورهای منطقه و انسجام منطقه ای است و وحدت و اقتدار کشور های منطقه به ویژه ملت های مسلمان، باعث افزایش امنیت و تامین منافع مشترک است.

کاظمی، گسترش ارتباطات اقتصادی و کمک به آبادانی کشورهای همسایه از راهبردهای نظام اسلامی عنوان کرد و با محکوم کردن این ترور، افزود:دشمن اتحاد اسلامی و پیشرفت کشورهای اسلامی با تکیه بر دانش بومی و منطقه ای را هدف قرار داده است و بدنبال افزایش وابستگی کشورها و ملت های مسلمان به کشورهای استکباری است.

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد: دشمنان بدانند که با شهادت تعدادی از فرزندان ایران اسلامی نمی توانند راه نظام اسلامی برای پیشرفت امت اسلامی را سر کنند، بلکه شکوفا تر از قبل فرزندان دیگری راه نورانی را ادامه خواهند داد.

در عملیات تروریستی عصر جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، جمعی از مهندسین و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز شهید و مجروح شدند که 9 نفر از این شهداء ( از مجموع 15 شهید ) و چند مجروح این سانحه، اهل استان چهارمحال و بختیاری هستند.

در این حمله، تروریست های مسلح، خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی را که عازم محل اقامت خود بودند، به گلوله بستند.

از 15 شهید اهل استان چهارمحال و بختیاری؛ 6 شهید از اهالی شهر هفشجان، یک شهید از اهالی لردگان و 2 شهید نیز از منطقه اشکفتک و چالشتر هستند که پیکر مطهر 6 شهید دیگر نیز در روزهای آینده تشییع خواهد شد.

شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله حدود 10 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد و حدود 20 هزار نفر نیروی فنی در زمینه صنایع مختلف در این شهر وجود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.