پیکر مطهر شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی »، سه تن از شهدای عملیات تروریستی عراق، امروز چهارشنبه 27 آذرماه 92، در آیینی با شکوه در شهر هفشجان شهرستان شهرکرد زادگاه این شهیدان به خاک سپرده شد.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی »، پس از تشییع در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، برای تشییع و خاکسپاری به شهرهفشجان زادگاه این شهیدان منتقل شد.

این آیین با حضور همکاران این شهیدان، مردم شهر هفشجان و سایر نقاط سراسر استان، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، مسئولان دستگاه های اجرایی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهیدان شهر هفشجان برگزار شد.

در این آیین، جمع کثیری از صنعتگران، بازاریان، کسبه، خانواده معظم شهیدان، روحانیان، دانش آموزان و دیگر قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

مردم قدرشناس هفشجان نیز در این آیین با سردادن شعارهای مردمی « مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق » و شعارهای « این سند جنایت آمریکاست، آمریکا ننگت باد، وهابی شرمت باد » این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در پایان مراسم تشییع این شهیدان، بر پیکر آنان نماز خواند و مردم نیز این شهیدان را تا گلستان شهیدان این شهر همراهی کردند.

گفتنی است؛ استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، امروز را در این استان عزای عمومی اعلام کرده بودند و جمع کثیری از کسبه و صنعتگران و کارکنان فنی استان نیز امروز دست از کار کشیدند و در آیین وداع با پیکر شهدای این حادثه تروریستی شرکت کردند.

در عملیات تروریستی عصر جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، جمعی از مهندسین و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز شهید و مجروح شدند که 9 نفر از این شهداء ( از مجموع 15 شهید ) و چند مجروح این سانحه، اهل استان چهارمحال و بختیاری هستند.

در این حمله، تروریست های مسلح، خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی را که عازم محل اقامت خود بودند، به گلوله بستند.

پیکر 6 شهید دیگر استان چهارمحال و بختیاری در این حادثه تروریستی پس از انجام تشریفات مربوط، روزهای آینده در این استان تشییع و به خاک سپرده می شود.

شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله حدود 10 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد و حدود 20 هزار نفر نیروی فنی در زمینه صنایع مختلف در این شهر وجود دارد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.