متخصصان همواره توصیه می کنند که تا سن 40 سالگی چکاپ اندام های بدن از اهمیت زیادی برخوردار نیست اما از 40 سالگی به بعد باید هر 5 سال یک بار چکاپ انجام شود.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران‌؛ بررسی ها نشان می دهند افرادی که نسبت های فامیلی نزدیک آن ها به سرطان مبتلا بوده اند بیشتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به بیماری ها قرار دارند و بعد از 40 سالگی سالی یکبار باید به "اورولوژیست" مراجعه کنند.

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد آزمون سرطان معده، روده، ریه، مثانه و پروستات در سنین بالا اهمیت زیادی دارد و افراد با آگاهی و دقت در آن ها می توانند از تمام جزییات باخبر شوند.

به طور کلی آقایان کمتر از خانم ها به سلامتي شان اهمیت می دهند و معمولا زمانی به پزشک مراجعه می کنند که تحمل درد برایشان غیر ممکن است و متاسفانه گاهی سهل انگاری ها باعث می شود خطرات زیادی برای آقایان به وجود بیاید.

افراد در سنین بالا باید با چکاپ های سالیانه و "آزمایش خون" مرتب از وضع بدنی خود آگاه باشند و اهمیت چکاپ در سنین 45 تا 50 سالگی به حدی مهم است که اگر به موقع انجام نشود به قیمت از دست دادن جانتان تمام خواهد شد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار