رئيس هيئت کشتی استان قم مهمترین هدف این هیئت در یک سال آینده را کسب مدال از بازی‌های آسیایی سال 2014 عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن حلوایی تصریح کرد: کشتی گیران بسیار مستعدی داریم که می توانند با عضویت در تیم ملی و کسب سهمیه حضور در بازی های آسیایی سال آینده میلادی برای ورزش قم و کشورمان افتخار آفرین شوند.


وی ادامه داد: هادی علیزاده پورنیا و امیرحسین مولایی فرنگی کاران قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان هستند و انشاءالله امیدواریم که با توجه به توانمندی و قابلیت های بالایی که دارند به بازی های آسیایی سال آینده میلادی اعزام شوند.

برنامه‌هاي زيادي براي تحول اساسي در رشته کشتی پيش بيني كرده‌ايم

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه موفقيت در کسب مدال های رنگارنگ از رقابت‌هاي کشتی قهرمانی كشور حاصل سرمايه‌گذاري روي رده‌هاي سني پايه است، افزود: از زماني كه مسئوليت هيئت را پذيرفته‌ام، در كنار ساير همكاران خود برنامه‌هاي زيادي براي تحول اساسي در رشته کشتی پيش بيني كرده‌ايم.

وي ادامه داد: سازندگي اين رشته ورزشي از رده‌هاي سني پايه يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي هيئت بوده و با تلاش بسيار و با همكاري همكاران خود در هیئت کشتی، اين كار را به شكل جدي آغاز كرده و خوشبختانه نتايج خوبي نیز از آن گرفته‌ايم.

موفقیت‌های کشتی نتايج سرمايه‌گذاري بر روي رده‌هاي سني پايه است

حلوایی افزود: نتايج سرمايه‌گذاري بر روي رده‌هاي سني پايه، موفقيت در مسابقات قهرماني کشتی فرنگی و آزاد كشور است كه از همچون چهار سال گذشته در سال جاري نیز رقابت‌هاي داخلی و برون مرزی مدال های ارزشمندی را نصیب ورزش قم کرده است.

وي در ادامه به مسابقات مهم پیش روی کشتی گیران قمی اشاره کرد و افزود: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور روزهای 27 تا 29 آذر ماه به انجام می رسد و بر همین اساس در قم اقدام به برگزاری پیکارهای انتخابی کردیم تا تیمی قوی و مدعی را به این دوره از پیکارها اعزام کنیم.

اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات جوانان

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: در روزهای چهارم تا ششم دی ماه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور به انجام می رسد در حالی که در روزهای دوازدهم تا چهاردهم همین ماه تیم قم به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور اعزام خواهد شد.

وی یاد آور شد: در روزهای هفدهم تا نوزدهم دی ماه تیم کشتی آزاد جوانان قم را به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می کنیم در حالی که مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور نیز روزهای 22 تا 24 دی ماه به انجام خواهد رسید.

حلوایی اظهار داشت: در روزهای 25 تا 27 دیماه تیم قم روانه حضور در پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور می شود، ضمن اینکه بعد از این پیکارها مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی ازاد نوجوانان کشورمان در روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه برگزار می شود.

حضور کشتی گیران قمی در مسابقات بزرگسالان فرنگی و آزاد کشور

وی اضافه کرد: در روزهای نهم تا یازدهم بهمن ماه مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، در روزهای 23 تا 25 بهمن ماه مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور جام امید و در روزهای 30 بهمن تا دوم اسفند ماه نیز رقابت های جام امید کشتی فرنگی کشور به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت کشتی استان قم در پایان افزود: همچنین مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در روزهای 10 تا 12 اسفند، مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در روزهای 15 تا 17 اسفند، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجانان در روزهای 22 تا 24 اسفند و مرحهل نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در روزهای 22 تا 24 اسفند ماه دیگر رقابت هایی است که پیش روی کشتی گیران قمی هستند./س

 

برچسب ها: قم ، هدف ، کشتی ، مدل ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.