مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی در این آستان مقدس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: مراسم سوگواری اربعین حسینی روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مداحی علی مهدوی نژاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.


وی ادامه داد: در این مراسم محفل انس با قرآن و عترت برپا بوده و یزدانی پناه یکی از قاریان قرآن کریم بعد از نماز نماز و عشا قرآن قرائت خواهد کرد.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: مراسم ویژه سوگواری اربعین حسینی از صبح روز دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادی آغاز می شود و در آن حسن حیدرزاده مداحی و قرائت زیارت اربعین توسط سید علی حسینی نژاد برگزار می شود.

وی ابراز داشت: عصر روز دوشنبه نیز این مرام با سخنرانی حجت الاسلام مهدی شاهرودی و مداحی دلشاد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: مراسم ویژه سوگواری اربعین حسینی شامگاه دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و مداحی اسلام میرزایی برگزار خواهد شد.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به قرائت قرآن کریم در این آستان مقدس یادآور شد: قرائت یک جزء قرآن کریم در آستان مقدس حضرت معصومه (س) از شب اربعین آغاز می شود و تا 10 شب پس از آن ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در این مراسم زائران حضور خواهند داشت و قرائت قرآن قاریان ممتاز قرآن کریم انجام می شود./س

برچسب ها: قم ، مراسم ، اربعین ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.