معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه 5 دی ماه آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی عوارض شهری تهران است، از پیش بینی 2025 جایزه برای شهروندان خوش حساب تهرانی خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، "حسین محمد پورزرندی" با اعلام این خبر افزود: جوایز پیش بینی شده همچون سال های گذشته در قرعه کشی که صورت خواهد پذیرفت میان شهروندانی که تا 5 دیماه اقدام به پرداخت عوارض شهری کنند، تعلق خواهد گرفت.
 
پورزرندی با بیان اینکه تمامی شهروندانی که قبوض عوارض نوسازی، خدمات مدیریت پسماند و کسب و پیشه را تا 5 دیماه پرداخت کنند، در قرعه کشی شهرداری شرکت داده خواهند شد، تاکید کرد: توزیع قبوض نوسازی، مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند در شهر تهران انجام شده  و علاوه بر امکان پرداخت عوارض به صورت حضوری و غیر حضوری، مشاهده سوابق پرداخت‌های قبلی در سایت شهرداری تهران (www.tehran.ir) امکان پذیر است.
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران اظهارداشت: شهرداری تهران همچنین ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی برای شهروندانی که در سال جاری و در موعد مقرر اقدام به پرداخت عوارض شهری کنند در نظر گرفته که شهروندان خوش حساب از آن بهره‌مند می شوند.
 
پورزرندی با اشاره به رشد پرداخت عوارض شهری از سوی شهروندان گفت: مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و پرداخت عوارض شهری با فرهنگ سازی و اعتماد سازی شهروندان در حال افزایش است و شهرداری تهران پی بینی می‌کند در سال جاری، وصولی عوارض بیشتری از سوی مردم نسبت به سال‌های قبل داشته باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار