سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت:وجود شیب‌ها،پیچ‌های زیاد،عرض کم،کیفیت پایین جاده و وجود نقاط حادثه خیز در جاده مواصلاتی هراز همچنان باعث بروز تصادفهای منجر به مرگ وجرحی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،رسولی در نشست پیشگیری از وقوع جرائم در تصادفات در محل فرمانداری آمل افزود:حذف موانع موجود برای تردد مطلوب تر در جاده هراز ونیز رعایت نکات ایمینی و راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات این جاده تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه تصادفات رانندگی به یکی از معضلات مهم کشورهای در حال توسعه در بخش حمل و نقل و اقتصاد تبدیل شده است. تصریح کرد: برای کاهش تصادف جاده ای نیاز به برنامه ریزی و همکاری و تعامل دیگر ارگان ها و همچنین مشارکت مردم است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت:کارکرد آموزش و کاربرد رسانه های جمعی دررفع این معضل از طریق جامعه پذیری و اجتماعی کردن دوباره بزرگسالان و اشاعه باورهای صحیح فرهنگی در این زمینه بسیار موثر است.

رسولی افزود:جاده های ایده آل نیاز به سرعت گیر ندارد،اما به علت استاندارد نبودن جاده های موجود در سطح شهرستان،حتی اگر سرعت گیر نصب نشود قطعا شاهد تصادفات زیادی خواهیم بود./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: حادثه ، هراز ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.