نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توقف در تولید بزرگترین ضربه را به اقتصاد کشور وارد می کند بنابراین حمایت مسوولان و رفع مشکلات آنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، میرگلوبیات در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی شهر صنعتی کاوه در ساوه افزود: دولت باید با برنامه ریزی مناسب و بانک ها نیز با همکاری سازنده با صاحبان صنایع، آنان را در تولید کالاها و توسعه صنعت یاری کنند.
وی اظهار کرد: نبود سرمایه در گردش و مواد اولیه مهمترین مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی شهر صنعتی ساوه است.
وی گفت: تولید انواع کالاها و عرضه آنها به بازارهای داخلی و خارجی نیازمند تامین مواد اولیه است.
میرگلوبیات با بیان این که حمایت از تولید داخلی حرکت در مسیر اشتغال پایدار است، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و عرضه انواع کالاها به داخل و خارج از کشور منجر به حماسه اقتصادی می شود.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: حفظ فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی ضروری تر از ایجاد شرکت ها و کارخانجات جدید است و این مهم باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان باشد.
وی با اشاره به فعالیت صندوق توسعه ملی اظهار کرد: 20 درصد درآمد نفت به این صندوق تزریق می شود که با افزایش آن به 29 درصد در آینده گام های بلندی برای حمایت از تولید در بخش صنعت و کشاورزی برداشته خواهد شد./س
/
برچسب ها: تولید ، اقتصاد ، ضربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.