اگر دنبال يك تلفن همراه با باتري بسيار قوي مي گرديد كه كمتر آن شارژ كنيد با اورژانس IT همراه باشيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،باتري برخي از تلفن هاي همراه به قدري قوي هست كه كمتر نياز به شارژ پيدا مي كنند.اگر شما هم به يك باتري با شارژ دهي بسيار بالا نياز داريد فهرست زير را مطالعه كنيد.


1- Lenovo P780


تلفن همراه لنوو با نام P780 ركوردار شارژ دهي است.باتري نصب شده روي اين محصول 4000 ميلي آمپري است و مي توان با آن تا 25 ساعت در شبكه هاي نسل سوم مكالمه كرد.



2- Sony Xperia C


حتما فكر مي كنيد محصولات سوني داراي باتري قوي نيستند،اما اكسپريا سي با باتري 2390 ميلي آمپري مي تواند مي تواند تا 9 ساعت به طور مداوم كار كند.



3- LG G Flex


محصول جديد ال جي با نمايشگر منحني داراي يك باتري فوق العاده قوي با ظرفيت 3500 ميلي آمپر است.با اين باتري مي توانيد تا 7 ساعت به طور مداوم از گوشي استفاده كنيد.



4- Samsung Galaxy Pocket Neo


يكي از محصولات مناسب سامسونگ كه داراي باتري قوي 1200 ميلي آمپري و نمايشگر 3 اينچي است Galaxy Pocket Neo است.با اين محصول مي توانيد بدون نياز به برق تا هفت ساعت به طور مداوم كار كنيد.



5- LG G2


يكي از اسمارت فون هاي برتر ال جي، G2 است.باتري 3000 ميلي آمپري به كار رفته در ايم تلفن همراه امكان كار با آن را بدون نياز به شارژ تا 7 ساعت به كاربر مي كرد.


6- HTC DESIRE 300

از مصولات اچ تي سي با باتري قوي DESIRE 300 است.اين محصول داراي باتري 1650 ميلي آمپري است و مي تواند تا شش ساعت به طور مداوم با باتري كار كند.




گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران را  در گوگل پلاس دنبال كنيد



برچسب ها: موبایل ، باتری ، قوی ، جدید ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار