سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با توجه به این که فرصت چندانی تا مسابقات جام جهانی نداریم خیلی زود باید فرنگی‌کاران ملی‌پوش را به وضعیت مطلوب و ایده‌آل نزدیک کنیم.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور نفرات منتخب از روز شنبه (23 آذرماه)آغاز شده و فرنگی کاران تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.

وی تصریح کرد:حضور محمد بنا در اردوی تیم ملی نشاط فراوانی را میان بچه ها بوجود آورده وآنها با انگیزه دو چندانی تمرینات خود را پشت سر می گذارند که امیدورام هر چه سریعتر فرنگی کاران به وضعیتی که مربیان انتظار دارند نزدیک شوند.


جعفری در پاسخ به این سوال آیا شرایط لازم در اردوی تیم ملی مهیا است گفت:در هرصورت ما باید خومان را باید با امکانات موجود وفق دهیم،در وضعیت فعلی بیشتر از هر چیزی جمع جور کردن بچه ها و رساندن آنها به آمادگی فنی و بدنی مهم است،به هرحال مسئولان فدراسیون از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و در حد توان شرایط را مهیا ساخته اند.


سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درواکنش به دوپینگ امیر علی اکبری نیز اظهار داشت:من از شندین این خبر واقعاً شوکه شدم تا جایی که بارها به اطرافیان خودم می گفتم این موضوع شایعه است.واقعا نمی دانم چرا یک چنین اتفاقی رخ داده علی اکبری در شرایط عادی از همه سنگین وزن های دنیا یک سر و گردن بالاتر است و بدون استفاده از هیچ مواد نیروزایی هم می توانست قهرمان جهان شود حالا چرا این اتقاق رخ داده فقط جای تعجب و تاسف دارد.


انتهاي پيام/

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار