ارتش سوريه با محاصره منطقه «مساکن عدرا» در ريف دمشق به عمليات خود علينه گروه هاي مسلح در بخش هايي از اين منطقه ادامه مي دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ حسام زيدان گزارشگر شبکه تلويزيوني العالم درباره درگيري ارتش سوريه با گروه هاي مسلح در ريف دمشق گزارش داد: قطار جنگ در سوريه همچنان به پيش مي رود. منابع دولتي از آغاز عمليات گسترده ارتش سوريه در منطقه منازل کارگري عدرا خبر دادند که گروه هاي مسلح با تصرف آن مرتکب کشتار غيرنظاميان شدند. ارتش سوريه افراد مسلح را در داخل اين منطقه هدف قرار داده است. 

وائل الامام تحليلگر سياسي سوري گفت: «اين گروه هاي جنايتکار به دنبال ارعاب شهروندان از طريق کشتار غيرنظاميان هستند تا آنان را مجبور به مهاجرت کنند. به همين علت ارتش سوريه در واکنشي سريع در صدد محافظت از شهروندان در برابر جنايتکاران برآمد و عدرا را محاصره کرد». موفقيت هاي ارتش سوريه در اکثر مناطق درگيري در ريف دمشق که از آن به عنوان جنگ سرنوشت ساز ياد مي شود ادامه دارد.

ترکي الحسن کارشناس نظامي سوري گفت: «ارتش سوريه تعقيب تروريست ها را در استان هاي مختلف کشور متوقف نخواهد کرد. به رغم شرايط سخت آب و هوايي، عمليات ارتش سوريه در منطقه غوطه و اطراف دمشق و قلمون و يبرود همچنان ادامه دارد». 

به رغم درگيري ها در حومه دمشق، مردم پايتخت سوريه بر اساس قانون حيات به زندگي عادي خود به رغم سرماي هوا ادامه مي دهند. آنچه براي اين مردم مهم است پيروزي نظامي ارتش سوريه در درگيري ها است زيرا راه حل سياسي را همچنان دور از دسترس مي دانند در حالي که گروه هاي مسلح به ارتکاب جنايت عليه غيرنظاميان ادامه مي دهند. 

انتهاي پيام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار