گروهی از پژوهشگران نتیجه گرفته‌اند که "جیمز باند" می بایست فردی دائم‌الخمر، از کار افتاده و گرفتار ناتوانی جنسی بوده باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی؛ براساس تحقیقاتی که نتایج آن در نشریه علمی "ژورنال پزشکی انگلیس" منتشر شده، شرحی که "ایان فلمینگ"، نویسنده مجموعه کتاب های "جیمز باند"، مامور خبره سازمان اطلاعات خارجی انگلیس نوشته نشان می‌دهد که میزان مصرف الکل "باند" به طرز قابل توجهی بالا بوده است.

این میزان مصرف الکل باعث ابتلای "جیمز باند" به بیماری کبدی و لرزش دست شده و او را دچار مرگی زودرس می کرد.

در این تحقیق، چند متخصص پزشکی تمامی چهارده کتاب "ایان فلمینگ" در مورد "جیمز باند" را به دقت مطالعه و میزان الکل مصرفی قهرمان کتاب را یادداشت کردند.

نتیجه‌ای که از این مطالعه به دست آمده حاکی از آن است که "جیمز باند" به دلیل افراط در می‌خواری در معرض ابتلا به انواع امراض مرتبط با افراط در مصرف الکل قرار داشته است.

علاوه بر این، فردی با چنین شیوه زندگی و وجود چنین سطحی از الکل در خون، قادر به انجام عملیات دقیق، ظریف و عموما پر تقلایی نبوده که به او نسبت داده شده و توانایی جسمی و فکری لازم برای انجام چنین عملیات مهمی را نداشته است."

همچنین، سازمان اطلاعات خارجی انگلیس برای استفاده از توانایی ها و تجارب باند فرصت چندانی نداشته و عمر این مامور خبره از پنجاه و چند سال بیشتر نبوده است.

نویسندگان این گزارش در نتیجه‌گیری خود، نوشته‌اند که مصرف هفتگی الکل در حد چهار برابر حداکثر میزان توصیه شده برای مردان بالغ، احتمال ابتلای جیمز باند به مشکلاتی مانند نارسایی کبدی، ناتوانی جنسی و سایر عوارض افراط در مصرف الکل و همچنین خطرات آسیب و حتی مرگ در نتیجه کار تحت تاثیر الکل را به شدت افزایش می داد.

برچسب ها: جیمز ، باند ، بین الملل ، الکل ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار