سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در حالیکه بازی در اختیار ما بود، ما خودمان بر اثر اشتباه گل خوردیم، در واقع می توان گفت خودمان این برد را به فولاد خوزستان دادیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، عبدالصمد مرفاوی جمعه شب در خاتمه بازی تیم های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم ولی بر اثر یک اشتباه بازیکن ما که در میانه زمین توپ را از دست داد، همان توپ تبدیل به یک ضدحمله شد و گل اول را دریافت کردیم. وی اضافه کرد: من اعتقاد دارم، بازیکن ما نباید چنین اشتباهی را می کرد زیرا این اشتباه خیلی به زیان ما تمام شد.

مرفاوی به اخراج بازیکن تیم خود در دقیقه 65 توسط داور اشاره کرد و گفت: این اخراج به زیان ما تمام شد و همه برنامه کاری ما به هم ریخت، ضمن آنکه داور این مسابقه قضاوت خوبی به نمایش نگذاشت و در واقع در حد و اندازه چنین دیداری نبود. سرمربی تیم فوتبال صبای قم به آینده تیمش اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این است که از این وضعیت بیرون بیاییم که خواهیم آمد.
تیم فوتبال صبای قم عصر جمعه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه تختی شهر اهواز با دو گل مغلوب تیم فولاد خوزستان شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.