برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

صدای بی نهایت - سیمبین



نرم افزار Max Sound v1.00 به شما این امکان را میدهد تا از حداکثر کیفیت صدای گوشی خود آگاه شوید البته این برنامه می تواند فرکانس های تولیدی را تغییر دهد. نرم افزار Max Sound برروی گوشی های سیمبین 3 و آنا و بل قابل استفاده می باشد.

دانلود

مرورگر قدرتمند - آی او اس



Portal - Full Screen Browser v1.3 که از بهترین نرم افزارهای گوشی های آیفون ,آیپاد لمسی وآیپد می باشد .  نرم افزار مرورگر  Full Screen Browser v1.3 برای گشت وگذار در اینترنت و وبگردی با سرعت بالا می باشد که با حجم کم خود کارایی بالایی دارد و قابلیت اجرا سایت های اینترنتی که از تکنولوژی های مدرن طراحی استفاده کرده اند را نیز دارد. یکی دیگر از مزایای این مرورگر تمام صفحه باز کردن سایت های اینترنتی می باشد.

دانلود

زنگ آلارم آرامش بخش - آندروید



یک ابزار بسیار کاربردی برای کاربرانی که قصد دارند تا صبح ها به موقع از خواب بیدار شوید( البته با زنگ هایی که شما را ریلکس میکند نه عصبانی) یا در شب با موسیقی آرمش بخش به آرامی و کاملت راحت بخوابند. این نرم افزار دارای چندین ویژگی از جمله :

راه اندازی زنگ آسان .
تنظیم تاریخ / زمان و تکرار حالت .
تنظیم آلارم های چندگانه .
تابع تعویق ، روزانه و هفتگی تکرار زنگ.
نام و نام خانوادگی برای زنگ خود انتخاب کنید .

دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۶ دی ۱۳۹۲
very goooooooooooooooooood
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
سلام. به نظر می رسد این صفحه مختص مــــــــــــــــــــــــــــــــــوبایل پولــــــــــــــــــــــــدارها شده است. بابا خیلی ها هنوز تو تلفن های کارتی گیر کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
توکلی
۲۱:۰۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
از نرم افزار های شما ممنونیم بیشتر سیمبین قرار دهید ممنون میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
بازم ویندوزفوووووووووووووون یادتون رفت چراااااااااااا