مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران 
اين روزها حقوق بشر و دفاع از آن حربه اي در دست استكبار جهاني شده تا به اين بهانه در امور داخلي كشور ها دخالت كرده و ظلمي ديگر را بر كشورهاي مستقل و مقاوم تحميل كند،در حالي كه خود در اين حوزه كارنامه سیاهی دارد.
"نلسون ماندلا" سمبل مبارزه با امپریالیسم، زندگی‌اش را وقف مردم آفریقا کرد و با استیلای سفید و سیاه مبارزه کرده تا همه جهانیان "مادیبا" را قهرمان مبارزه با استکبار جهانی بدانند؛ "مجاهدی سیاه" که سیاهی "امپریالیسم" را از آفریقا زدایید.
به مناسبت دهم سپتامبر 2013 و سخنرانی شیرین عبادی، به بررسی رویکرد «همه با هم برابرند، البته عده‌ای برابرترند!» از نگاه این فرد به اصطلاح "فعال حقوق بشر" می‌پردازیم.
لئون پانتا رئيس سابق آژانس اطلاعات مرکزي آمريکا(سيا) در تازه ترين اظهارات خود با اشاره به توافقات اخير آمريکا با ايران گفت" تصور مي کنم بايد با ايران تعامل داشته باشيم، زيرا به نظر مي‌رسد حسن روحاني رئيس جمهور ايران به اين تعامل علاقمند است."
منابع صهیونیست از هزينه چهار ميليارد دلاري اين رژيم براي حمله نظامي احتمالی به ايران خبر دادند.
"محمد جواد ظريف" وزير خارجه ايران در مصاحبه اختصاصي (هفتم دسامبر) با "رابين رايت" خبرنگار هفته نامه آمريکايي تايم در تهران گفت: تحريم ها ، معامله هسته اي را به کام مرگ مي برد.
دولت باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا تلاش هايي را براي لابيگري در کنگره و مانع شدن از تصويب تحريم هاي جديد بر ضد ايران آغاز مي کند.
کارشناس امور راهبردی در سوریه تاکید کرد که ائتلاف مخالفان خارج نشین به زودی از شرط خود مبنی بر کناره گیری بشار اسد، رییس جمهور سوریه، از قدرت در دوران انتقالی منصرف و مجبور خواهند شد که در کنفرانس "ژنو 2" نیز مشارکت کنند.
بیشتر صداها، در این روزهای اوکراین، آهنگ اروپایی شدن دارند.
وزير اطلاع رساني سوريه تاکيد کرد هدف تکفيري ها، سرنگوني دولتهاي منطقه به نفع رژيم صهيونيستي است.
رئيس جمهور آمريکا امروز در مراسم يادبود نلسون ماندلا رئيس جمهور فقيد آفريقاي جنوبي سخنراني کرد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار