بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان معتقد است که جشنواره فجر ایران هنوز احتیاج به تحولات و بازنگری دارد جشنواره‌ای گزینشی است.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: رضاداد دبیر جشنواره‌ای راه به عهده گرفت که دنباله‌ سال‌های گذشته است و نتایج عملکرد وی ارزیابی آن باید در سال‌های آینده بررسی شود.
 
وی ادامه داد: امیدوارم که مسئولان جدید و همچنین رضاداد با ایجاد تغییرات و تحولات اساسی، ایجاد تسهیلات بیشتر برای هنرمندان، دعوت از فیلم‌های خارجی بهتر و کیفیت جشنواره را بالاتر ببرند و آنرا آبرومندانه‌تر از گذشته برگزار کنند.
 
رویگری عنوان کرد: جشنواره فجر ایران هنوز احتیاج به تحولات و بازنگری دارد چرا که جشنواره‌ای گزینشی است و در زمینه‌های مختلف شامل انتخاب جوایز و تعداد آنها باید فکر بیشتری شود.
 
این بازیگر تصریح کرد: امیدوارم که سیاست بر روی هنر و ورزش تأثیری نگذارد و یا تأثیرگذاری آن به حداقل برسد. هر چند در همه جهان شاهد این تأثیرگذاری در هنر و ورزش نیز هستیم اما باز هم  باید در جهت کاهش اثر آن تلاش کنیم تا بتوانیم در هنر و ورزش شاهد افتخار آفرینی‌های بزرگتری باشیم.
 
وی همچنین گفت: فکر می‌کنم بهترین قسمت جشنواره بخش مربوط به فیلم اولی‌ها است که این امر باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت سینما خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: البته بحث فیلم اولی‌هایی که با حساب و کتاب و پرداخت پول وارد می‌شوند، جدا است اما با پرداختن به این قضیه و بها دادن به آنان می‌توانیم استعدادهای جوانی را پرورش دهیم که آینده سینمای ایران را تضمین کنند.
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار